transformers

THE AMOUNT OF PEOPLE THAT HAVEN'T SEEN THIS MOVIE IS UNFORGIVABLE.
Transformers kommer alltid vara min favorit film, dock var ju den senaste filmen lite av ett skämt på Michael Bay's sida. Hur kan man byta ut Megan Fox är ju förfasiken frågan. Inte nog med att Shia och Megan hade otrolig kemi både när kamerorna var av och på utan Rosie är en Victoria's Secrets modell som inte har skådespelat i hela hennes patetiska liv. Enda hon gjorde i hela filmen var att vara en bitch och behöva bli räddad var tredje sekund medans Megans karaktär kunde saker om bilar och hjälpte till hela jävla tiden. Rosie var en hemsk skådespelare och hennes ankläppar förstörde hela jävla filmen. Effekterna var ju trots allt mycket bättre än i de två första filmerna eftersom filmen var nyare men själva historien i filmen var värdelös, dessutom kastade Carly (Rosie's karaktär) ut Brains och Wheelie ut i regnet, vem fan tror hon att hon är. Stör mig så sjukt mycket på henne och jag hoppas VERKLIGEN att Michael Bay bestämmer sig för att låta Megan vara med i nästa film eller så kommer jag åka till L.A och skjuta honom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0