Snor den här från Petra because bored.

Sju sanningar om dig själv:

1. Jag äter ketchup till allt, no joke. Igår åt jag ketchup på en kokosboll..

2. Jag gillar att driva med folk, speciellt killar. Säga att jag gillar dom, vill kanske ha lite bekräftelse här i livet. Inget fel med det.

3. Jag finner tecknade figurer attraktiva, eller animerade rättare sagt. Till exempel Eugene Fitzherbert (Flynn Rider) och någon random i ett japanskt skräckspel.

4. Jag älskar musik, typ all musik. Allt från Mac Miller till Queen till Bring Me The Horizon till Ariana Grande. Allt förutom Bieber och 1D usch.

5. Jag skrattar konstant, det är fan sjukt. Häromdagen skrattade jag så jävla mycket åt att jag nästan gick in i någon.

6. Jag har rört Oliver Sykes, nästan fångat Jona Weinhofen's pic, har Jona Weinhofen's signerade använda tröja och en katt som är döpt efter Oliver Sykes. Så obviously älskar jag Bring Me The Horizon.

7. Jag älskar allt paranormalt. Finns inget bättre än spöken och demoner. Anledningen till att Supernatural är mitt favorit program. Jag brukade alltid kolla på Hemsökta Hus och Ghost Hunters på söndagar klockan 01.00 på TV4 + men jag tror att det slutat eftersom det inte varit på ett tag :(


Sex sanningar om hur du var som liten:

1. När jag var yngre så hade jag nästan bara killkompisar, förutom Alida men hon var i samma situation. Jag brukade leka star wars och kolla på sagan om ringen.

2.
När jag var 7 år släppte alltid pappa av hos oss vår fabror innan skolan (eftersom han bodde nära och pappa var tvungen att åka till jobbet tidigt) och vi satt där från 6 till morgonen och spela wow och åt pannkakor.

3.
Jag brukade ljuga om att det fanns ett spöke i mitt hus för som jag sa tidigare, älskar allt paranormalt.

4.
Jag hade över 17 barbies, 3 ken dockor och 5 barn ungefär. Pappa byggde till och med ett dockhus till mig.

5.
Jag försökte vara 'emo'. Tyckte att Tokio Hotel och Hello Kitty var så emo herregud.

6.
Jag hamnade ofta i bråk för att jag hade svårt för att hålla käften.


Tre sanningar om mitt familjeliv:

1. Jag har 3 syskon men inga helsyskon. Två bröder, Max (12 år) och Liam (4 år) och en lilla syster, Daniella (12 år)

2.
Mamma försöker bli med barn igen och hon vill döpa ungen till Gustav. Helt ok med ett till syskon i guess, men Gustav? Tänk om han blir tjock och ginger, vad kommer hända med barnet då.

3.
Min mamma fick mig när hon var 20 år gammal och min pappa var 24 år. Pappa brukade klottra, skejta och lyssna på hårdrock \m/

Tre sanningar om mitt kärleksliv:

1. Jag har varit tillsammans med en kille över åtta gånger, och det har bara hållt en vecka varje gång. Herrejesus.

2. Jag jämför alla pojkar som pratar med mig med bandmedlemmar. Slutar med att dom inte har en chans.

3.
Jag klarar inte av när någon gillar mig. Jag äter knappt något och jag tror att personen kollar på mig varenda sekund vilket resulterar i att jag sitter och låtsas vara cool, när jag faktiskt är den töntigaste personen på jorden och allt blir bara helt jävla awkward.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0